Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 23 januari 2016

Det är GÖTT efteråt.

Både för självförtroendet och för kroppen.
Det här var ett bra pass för mig just nu, och även om jag har ont i ländryggen är nog det är medicinen.
Passet om en vecka är redan fullbokat så just nu står jag på väntelista.

Well, två veckor och tre dagar in i min träning har jag gjort 9 pass, ett par som jag inte tänker gå tillbaka till och andra som jag känner är jättebra för mig.
Som det ser ut just nu är tisdag, torsdag och lördag det som passar mig perfekt.
Jag är väldigt väldigt stolt över mig!

Nu ska jag äta lax och spenat (stor klick smör, fetaost och mina älsklingstomater), och sedan skriva lite på Sjuan. Jag är mitt i ett av de absolut viktigaste kapitlen och dispositioneringen av kapitlet är viktigt som tusan, alltså vilken information som kommer var. Kastar man sig in i det eller suger man på karamellen?
Jag har testat båda och landar nog i karamell ändå.
Exakt samma innehåll, men placerat olika, ger två helt skilda läsupplevelser.

Hoppas att ni får en finfin helg!


2 kommentarer:

Simona sa...

Sjukt impad.

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja, jag med!