Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 12 januari 2016

Idag insåg jag att jag klarar mer än jag tror.

Det här:
















Nu är jag ju helt försvagad i armarna, men jag klarade det med några upprepningar och jag fick inte ont. Tjoho på det.

Jag klarade också att ligga på armbågen såhär:
Nemas problemas som vi säger i den positiva världen jag oftast hänger i.












Däremot kan jag inte ligga på sidan, men det kommer nog så småningom det också.

Utöver träningen har jag ägnat mig åt en massa annat än manus, men nu så.
Det sista korret ska in i Gloria.
Herregud, vad jag älskar den boken.





7 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Härligt, Åsa!

Karin Härjegård sa...

Den känslan är rätt underbar! Att klara mer än en tror. Bra kämpat!

Ezter sa...

Så bra!

Petra Rosenberg sa...

Hej Åsa! Hur är det med blodtrycket? Har du varit på kontroll? Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack, det var härligt att klara lite belastning!

Simona sa...

Alltså, jag är så GRYMT imponerad. Och inspirerad.

Åsa Hellberg sa...

Simona: vad som inspirerar mig när jag är där är att alla i "klassen" är över 70 och klarar att hänga med:)