Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg :
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00
30 september, Bokmässa, Göteborg:
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 18 januari 2016

Jag väntar fortfarande på att

veterinären ska ringa, och har inte riktigt kommit igång med dagens jobb (som består av att skriva ett synopsis på Sjuan.)

Istället har jag lämnat bilder till Jonathan.
Gamla, från när han var liten och spelade på alla sina leksaksinstrument. Han ska till Linköping och spela in en video till sitt nästa låtsläpp, och ska gå down the memory lane i den förstår jag.

Och så har jag bytt en säkring till vindrutetorkarna (tack för den kostnadsbesparingen, de pengarna behövs till eventuell operation.)

Ungefär så, måndag tio i tre.
Nu ska jag ta fram anteckningsblocket. Där finns all information jag behöver för att få ihop ett synopsis till Teresa.



Inga kommentarer: