Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 6 januari 2016

NÖJD!

Skrev inte mer än två sidor, men jag hade inte förväntat mig något alls idag med tanke på min känsla när jag vaknade.
Men poff, sa det någonstans i huvudet, så visste jag hur jag skulle lägga upp det.
Nu har jag nått mitt mål (40 tusen den här veckan) och skulle kunna ta ledig några dagar, men jag sparar det tror jag. Istället jobbar jag på mot 50, som är nästa veckas mål.
Iiiiii.