Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


tisdag 26 januari 2016

Tränad, lunchad och duschad.

Men nu duscheftersvettas jag och det är ju inte så kul när jag kände mig så fräsch.
Jaja.
Resten av dagen hänger Misse och jag i varsin soffa. Han brukar krypa över till min vid fyratiden, men så här dags sover han med höga snarkningar.

Själv sov jag rätt uselt i natt, men det hade jag räknat med. Jag möblerade om i sovrummet igår, och sängen står numera mot en annan vägg. Den lilla förflyttningen på 90 grader gjorde att jag inte riktigt sov gott. Så känslig är jag. Det kommer att ta ett par veckor för kroppen att ställa in sig.

Häromdagen kom jag på att jag har en rätt låg vilopuls (56), och i kombination med lågt blodtryck är det kanske inte så konstigt att jag känner mig lite snurrig ibland. Idag på jympan till exempel.
På träningen i lördags såg jag till och med stjärnor.
Det händer också att hjärtat rusar och det är liiite obehagligt (händer inte så ofta, men händer.)

Så nu har jag ringt VC och de ska ringa tillbaka.
Jag hatar det där ringa tillbaka. Vad händer om jag inte kan svara då?
Jättekonstigt system.
Jag sitter hellre i telefonkö en stund.

Well.
Så länge skriver jag på Sjuan. Jag kom igång bra i morse och har bäddat för att bara köra på ett tag. Heja mig!

Update; har fått en tid klockan nio på måndag. Kvinnlig läkare. Hurra!

2 kommentarer:

Ezter sa...

Här ringer man VC, knappar in sitt nr och de säger att de ringer upp tex 15.10. Vill man ha en annan tid ska man då knappa vidare, men det har jag aldrig gjort.

Åsa Hellberg sa...

Det är precis som här.
Men hur ska man kunna veta vad man gör två timmar senare, man kan ju ha fått magknip eller så är man på ett möte som drar ut på tiden.
Nej, tacka vet jag att telefonköa :)