Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 13 januari 2016

Tvätt och grubbeldag hos Hellberg

Grubblet gäller Sjuan och ett vägskäl. Ett jag har snuddat vid tidigare men inte gjort något åt. Nu är jag där igen, och jag velar som vi säger i Bohuslän.
Det betyder att jag ena stunden har bestämt mig och i den andra ångrar mig.
När jag skriver om det nu (det är bra att bolla grejer) känner jag att jag kan vänta ett tag till med att ta ett beslut.

Well, det är förstås angenäma problem.
Snön yr där ute och jag får sitta inne och tänka på utvecklingen i en bok.
Det är lätt surrealistiskt.

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Kan vara bra att "vela" ett slag......
Nä, man ska ringa till läkarmottagningen och säga att man är yr, mår dåligt, har sprängande huvudvärk osv, då blir man kollad automatiskt.....så funkar vårt land. Det har jag hört!
Lycka till!

Åsa Hellberg sa...

Tack:)