Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 6 februari 2016

Igår kväll hoppade han upp i min säng,

efter att ha legat bakom soffan hela dagen.
Han ser jättegammal ut, pälsen runt ansiktet är alldeles rufsig, men han verkar bättre.
Halv tre fick han värkmedicin och nästa dos ska han få om en kvart.

Jag har inte jobbat sedan i onsdags, har inte orkat. Ingen gympat heller, men det är för att jag inte kan lämna Misse än, i alla fall inte så länge som ett gympapass och hit och ditresa. Det blir en och en halv timma totalt och det törs jag inte än. Däremot tänkte jag ta fram min matta och göra lite hemma nu på förmiddagen. Jag gör som vi gör på jympan och blir lite svettig.
SEN kanske jag har energi till ett par timmar framför datorn, innan Jonathan kommer förbi klockan ett.

Ska vi säga så så länge?

2 kommentarer:

Linas drake sa...

De brukar se eländiga ut när de ihar ont och inte orkar tvätta sig. Men det låter som om han i alla fall mår lite bättre om han söker upp dig.

Åsa Hellberg sa...

Ja, nu är han på gång igen, tack och lov!