Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 6 februari 2016

Och idag har han legat i sin egen soffa,

där har han inte varit sedan han kom hem från operationen och kissade i den. Istället har han ju legat gömd bakom.
Han är definitivt på bättringsvägen och det gör mig så glad. För en stund var jag orolig för att han inte skulle klara konvalescensen men nu tror jag att vi kan, peppar peppar, blåsa faran över.

Idag har jag först träffat Nisse och hans dotter när de kom för att hämta bilen, därefter tränat på köksgolvet och sedan kom Jonathan hit och åt lunch och stannade i flera timmar. Störtmysigt, men nu är jag tokslut.
Det där med att gå upp mitt i natten och sedan försöka somna om är verkligen sådär.
Nu ska jag hålla mig vaken till 24.00 så Misse kan få sin medicin innan jag lägger mig. Nästa dos får han 08.00 i morgon, och sedan ska jag ARBETA!
Hurra!

Ikväll ser jag naturligtvis på Mello!


Inga kommentarer: