Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg :
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00
30 september, Bokmässa, Göteborg:
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 13 februari 2016

På lördagar går jag på något som kallas core.

Det är mag- och ryggträning. Främst. En hel del ben och balans också.
Anyhow.
Den där klassen är så poppis att den blir fullbokad så fort den släpps klockan 7 en vecka innan. så när jag nu skulle boka in mig till nästa vecka fick jag ställa mig i kö om någon kanske avbokar.
Jaja.
Idag har jag plats, jag har just ätit frukost (min osötade bröd med skinka och avokado), druckit en stor kopp kaffe och har 45 minuter kvar tills jag ska åka.
Alltså öppnar jag Sjuan och sätter igång, så är den varm när jag kommer hem.

Tjingeling.



Inga kommentarer: