Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 3 mars 2016

Jag blir säkert

fin och mjuk i hyn av det här. Det ska visst vara avokado i masken, och det vet ju alla hur nyttigt det är.
Sedan ska jag bada.
Visst längtar man efter ett bad ibland?

2 kommentarer:

Ezter sa...

Jag gör det iallafall, men sen när jag väl kommit i det där badet, så vill jag upp igen... Så var det inte förr, då hade jag godis, dricka, en bra bok och låg där länge!

Åsa Hellberg sa...

Jag ligger inte länge heller, men en kvart-tjugo minuter i alla fall:)