Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 12 mars 2016

Jag måste ha tagit i

på gårdagens träning för idag har jag enoooorm träningsvärk, mest vid skuldrorna in under armarna. Det är armhävningarnas fel, men efter att ha varit inne i provrummet på Lindex i Farsta så kan vi konstatera att
1. jag ska aldrig mer gå dit.
2. i rätt belysning ser mina överarmar ut som tvättsvampar.
Med det sagt, ska jag ändå tacka nej till dagens Corepass. Jag ska umgås med Jonathan och Linnea, hurra för mig!


2 kommentarer:

Ezter sa...

Provrum, vad är det med dessa skrubbar, som gör oss så hemska????

Snäckskalsdalen. sa...

Vart är det du inte skall gå mer, till träningen eller Lindex.....äsch, det var inte lustigt, jag förstår precis. Och prova kläder i provrum, nääääeeee, det har väl aldrig varit roligt. Jag gjorde det just i min klädkammare och det är mycket behagligare. Kör latstilen, köper med hem och provar hemma och sen lämnar jag ev tillbaka om det behövs. Det andra är terror!
Ha det fint!