Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdagen i förorten

ser vädermässigt ut att bli fin.
Jag sitter just nu vid köksbordet och ser ut genom fönstret och inser att om bara ett par veckor kommer träden vid parkeringen att få löv igen. Så märkligt ändå, när de så nyss tappade alla.
På söndag är det sommartid.
Helt galet hur månaderna bara passerar.

Sista veckan i april, när jag fyller år, får jag följa med min mamma till Cypern igen.
Lyllos mig!
Sedan är det release av Gloria.
Vips sa det, som sagt.

I dagarna kan man få de första kapitlen av Gloria (så mycket som typ 60 sidor tror jag) i en liten pocket som vi har gjort i samarbete med Akademibokhandeln, och om man är medlem (kostar inte ett dugg) får man köpa boken billigare när de kommer ut den 12 maj.
I Farsta hade de små pocketarna inte kommit in när jag kollade igår, kanske idag.

Nu ska jag träna.
Det är ju torsdag.



3 kommentarer:

Simona sa...

Ja, det går löjligt snabbt.

Karin Härjegård sa...

När jag blickar ut genom mitt fönster ser jag snö, snö och åter snö. Att du skriver om träd som snart knoppas känns overkligt. Men du är där och jag är här i fjällvärlden. Sverige är sannerligen ett avlångt land.

Åsa Hellberg sa...

Karin; ja, det är det verkligen! :)