Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


måndag 11 april 2016

Arbetsdag (!)

Men inte med några manus. Mitt senaste, Nikki, ligger fortfarande i händerna på min förläggare och jag tror inte att jag hinner få någon respons på det förrän i maj, vilket betyder att jag börjar jobba med det i juni.
Jag längtar!
Idag handlar arbetet bara om planering och om att samla in information.

Jag ska väl också klämma in någon form av promenad. Och så måste jag handla.
Sedan är nog den här dagen slut, skulle jag tro.

Vad gör ni? Har ni planerat era sommarsemestrar än? Ska ni också redigera bok då?

(Här skulle det ha varit en bild på hur jag jobbar. I soffan. Men Blogger vill inte låta mig lägga in några bilder just nu.)


2 kommentarer:

Simona sa...

Hurra för arbetsdag!

Och för promenader, antar jag.

Anonym sa...


Är "på väg ut på andra sidan" ur ett utmattningssyndrom.
Har idag börjat arbetsträna hos florist i stan. Jippi!

Brukar (eller brukade?) vanligtvis ge mig in i totalt omöjliga projekt och då kan det gå som det gick för mig..
Bra att vi blir klokare med åren, eller hur?!
Har otaliga (tomma) anteckningsböcker hemma, plötsligt känner jag, att nu börjar det röra på sig..

Hoppade, hipp som happ, på en kurs där jag lär mig skriva på web, blogg och twitter, något för mig som är helt novis i ämnet :) har tänkt ändra på det ser ni.

Ja, "Min dag" i ett nötskal, voilá!

Varma vårhälsningar
Carola