Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 26 april 2016

Här görs inte många knop.

Vi lullar till badstranden och tillbaka. Äter, sover, läser och det händer att vi ser på Svt world på en tv med usel bild.
Vi har bränt en panna och en näsa, men det är nog allt hittills.

Nu är klockan halv nio här och jag ska väcka mamma.
Oftast brukar det vara tvärtom men jag vaknade tidigt idag trots att jag läste min bok till mitt-i-natten.
Den här.


Jag tycker väldigt mycket om den.

Ungefär så.
Hejsvejs från Cypern.

2 kommentarer:

Nattugglan sa...

Visst är boken bra!
Dina med:)
"Sonjas sista vilja" är den enda bok jag har läst om direkt, två gånger efter varandra....
Då förstår du hur bra jag tycker att den är!
Hej svejs,
Carola

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack!