Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


tisdag 31 maj 2016

Jag ska hänga med Jonathan idag,

få höra hans senaste uppdateringar. Det är alltid lika kul.
Vi gör inte särskilt mycket väsen av mors-dag i den här familjen. Inte av namnsdagar heller. Det enda vi firar är födelsedagar.

Däremot är en sådan dag som i söndags förstås ett utmärkt tillfälle att ses, men vi - Linnea, Jonathan och jag - ska nog ses i helgen istället. Gå på bio.
Nisse jobbar både lördag och söndag och det gör jag också (jag har fått hela veckan på mig till översättningen,) men till skillnad mot honom kan jag ju styra mina tider lite som jag vill.
Alltså funkar förstås bio utmärkt om nu kidsen vill det.

Det var väl det.
Nu ska den här svettbobban duscha (det skulle jag kunna göra fem gånger om dagen just nu. Det är klibbigt i luften.)
Tjohej.

2 kommentarer:

Ezter sa...

Då får ni ha det så trevligt :)

Helena sa...

Låter som en trevlig helg med bio :-)

Och ja, det är kvalmigt även här, mer söderöver. Och i natt drog ett rejält regnväder över. Men inte tillräckligt för att tvätta bort fågelskiten på mina fönster :-P