Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 23 maj 2016

Tack och lov

somnade jag strax efter nio igår, för halv tre var det kört och halv fyra gick jag upp och fixade frukost som jag sedan åt i sängen medan jag tittade på Sex and the city, denna serie som är genial på precis alla sätt. Jag kan replikerna, så många gånger har jag sett den.

Så god morgon på er.
Följ gärna den här fullmatade dagen på Instagram.
Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan.

Ciao!



2 kommentarer:

Helena sa...

Ja, den där sömnen är ett mysterium ibland. Själv har jag vaknat med 1-3 timmars mellanrum i natt och däremellan drömt som en tok. Fast tänk vad många uppslag till historier man skulle kunna få om man skrev ner alla drömmar :-)

Åsa Hellberg sa...

Ja, eller hur:)