Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 4 juni 2016

Jag har döpt henne

Till Cykeln.
Jag är helt sluuut i benen efter första varvet. Men vad roligt det var! 😀
Jag tror att cykeln och jag kommer att gilla varandra. Vi behöver bara bli lite vana.

6 kommentarer:

Agneta sa...

Vad fin den är! :)

Simona sa...

Fin!

Åsa Hellberg sa...

Den heter Koster och var på rea. Butikens billigaste OCH finaste.

Helena sa...

Både billigaste och finaste... Bra kombination :-)

Anonym sa...

Min heter "åsnan".
Hon är väldigt bra på att bära...
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; haha