Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 4 juni 2016

Jag har döpt henne

Till Cykeln.
Jag är helt sluuut i benen efter första varvet. Men vad roligt det var! 😀
Jag tror att cykeln och jag kommer att gilla varandra. Vi behöver bara bli lite vana.

6 kommentarer:

Agneta Vorberg sa...

Vad fin den är! :)

Simona sa...

Fin!

Åsa Hellberg sa...

Den heter Koster och var på rea. Butikens billigaste OCH finaste.

Helena sa...

Både billigaste och finaste... Bra kombination :-)

Anonym sa...

Min heter "åsnan".
Hon är väldigt bra på att bära...
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; haha