Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 9 juni 2016

Jag har ingenting att prata om.

inte ens trams.
Det kan hända att jag laddar för måndag och Nikki-manuset. Det kan också hända att jag återkommer senare.
Livet är spännande, eller hur?

3 kommentarer:

Simona sa...

Oerhört spännande.
Rekommenderar Castle på Viaplay. Inte för att vi nånsin gillar samma filmer (fast jo, det gör vi. Älskar Mamma Mia och Pitch Perfect och The Proposal)

Ezter sa...

Idag har jag fått hem Gloria. Ska bara läsa ut boken jag håller på med, sen blir det Glorias tur!

Åsa Hellberg sa...

Simona; jag gillar Castle, har sett den på tv men inte mer än en säsong kanske. Kul!

Ezter; hurra!! :)