Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 11 juni 2016

Jag har tyvärr inga småbarn

att ta med till Skansen, men idag ska jag få hänga med några andra som ska dit och det ser jag fram emot.
Främst babianerna, som om de har fått ungar, är fantastiskt roliga att titta på.
Jag älskar apor!




3 kommentarer:

Linas drake sa...

Skansen är fantastiskt, blandningen av historia, kultur i husen och naturliv bland djuren och trädgårdarna. Jag har jobbat där rätt mycket och det finns så mycket att se och upptäcka att man kan besöka hur många gånger som helst och ändå snubbla över många "nya" saker varje gång. Passar verkligen alla åldersgrupper. Hoppas att du hade en kanondag där! :-)

Ezter sa...

Apor är kul :) Fick du se några brudpar?

Åsa Hellberg sa...

Lina; ja verkligen!

Ezter; japp, jättemånga brudpar och olika stilar:)