Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 24 juni 2016

Jag tycker att det är en sorgens dag

när nationalism vinner segrar. När MITT Storbritannien tar beslut som Putin, Trump och de där svenska partiet som jag inte ens orkar nämna vid namn, jublar åt.



Jag ska umgås med familjen senare idag men så länge tänker jag läsa. Redigera kan jag göra i morgon.
Det här är en väldigt konstig midsommarafton om ni frågar mig.


1 kommentar:

Elisabet Nielsen sa...

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord, men det där var en ovanligt talande bild.