Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 14 juni 2016

Mitt högra knä har känts lite ostabilt

vid några tillfällen den senaste månaden och nu får jag ont när jag går en promenad typ.
Mitt på knäet, på framsidan under knäskålen.
Mest ont när jag sträcker på det. När det gör som ondast går det inte att sträcka.
Inte alls ont när jag sitter och inte alls ont alls nu på morgonen innan jag har kommit igång. Kan sträcka utan minsta problem.
Det kan bero på att jag spurtade lite uppför på cykeln, men å andra sidan kände jag av obalansen i det redan innan.
Några idéer?

Idag ska jag i alla fall ta mig till badstranden.
Jag får tillbaka mitt manus ikväll, så i morgon börjar jag bearbeta det. Deadline mitten av augusti.
Åh, jag längtar efter att jobba!
Det är oerhört roligt att redigera, och som vanligt behöver jag fylla på istället för att ta bort.
En karaktärs roll ska förändras lite, men det är inte ett jättejobb. Sedan är det mest bygga på som gäller.
Hurra!

4 kommentarer:

Ezter sa...

Åldern Åsa ;) Nä, allvarligt talat, jag har ingen aning! Säger 55½-åriga jag.

Annika Estassy Lovén sa...

Känner igen knäontet men vet inte vad det är. Mitt brukar gå över av sig själv så småningom. Jag gissar på överansträngning. Eller ålder. ;)

Anonym sa...

Mitt på och under, tror lårmuskelfästet sitter där. Kanske överansträngt efter cykling? Anneli

Åsa Hellberg sa...

Ezter och Annika; tack! :)

Anneli; det började innan, med ostabilitet, så jag undrar det ändå. Kanske blev det värre av det.