Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 6 juni 2016

Och DÄR tryckte jag på sänd

till min agent.
Nästa vecka ska Gloria ut på införsäljning.
Håll tummarna för min fina bok!


6 kommentarer:

Robert W sa...

Håller gärna tummarna, men vad är "införsäljning"?

Elisabet Nielsen sa...

Tummar hållna.
Lycka till!

Åsa Hellberg sa...

Robert; min agent ska försöka sälja in Gloria till andra länder. Än så länge är det klart att den ska ges ut i Tyskland.

Elisabet; tack!

Simona sa...

Ja! Hurra!

Spader Madame sa...

Håller så klart!

Åsa Hellberg sa...

Simona och Spader: tack!