Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 19 juni 2016

Vad jag tyckte om filmen?

I loved it!
Sam Claflin, som spelar rollen som Will Traynor, är otroligt bra (en ny Colin Firth, jag lovar.)
Emilia Clarke är också jättebra, även om kanske Sam stjäl scenerna de har gemensamt.


SE DEN SE DEN, är mitt starka betyg!

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Aha! Tack! Så det är på det viset, hmmmm.....

Ezter sa...

Så bra, vi ska ju se den :)

Anonym sa...

Låter bra, ska gå och se den imorgon(måndag).
Brukar bli väldigt besviken när bra böcker har filmatiserats, det är inte så ofta de lyckas fånga nerven i handlingen eller så har de valt helt fel skådespelare.
Tar med näsdukar för jag grät när jag läste boken...
Ha en fortsatt bra söndag
Mvh PiteBritt

Anonym sa...

Jag hamnade hos vänner i stället i går så jag planerar att se den nästa i stället.
Hoppas jag tycker om den lika mycket som du.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

PiteBritt; det är näsdukar som gäller!!

Sanna; hoppas!

Ezter och Snäckan: den är grym!