Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 31 juli 2016

Denna här

kom och slog sig ned på min balkong igår. Väldigt trevligt. Vi skrattar så himla bra ihop, Simona och jag.
Egentligen skulle jag träffat Helen på kvällen, men med den svarta himlen hade ingen av oss någon lust att gå utomhus. Vi ska nog ses idag istället.
Men jag börjar den här söndagen med jobb.
Lyllos mig!

6 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Ser härligt ut, Åsa!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det var det! :)

Ninas corner sa...

Två supervackra kvinnor! :)

Åsa Hellberg sa...

Tack Nina!!

Simona sa...

Det var HÄRLIGT!

Åsa Hellberg sa...

Väldigt härligt!