Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


söndag 14 augusti 2016

16 sidor kvar att redigera,

och jag fastnade helt i en beskrivning av ett händelseförlopp. Det gick bara inte och då är det lika bra att lägga av.
I morgon ska jag gå upp tidigt. Carina Bergfeldt är programledare i Gomorron Sverige och ska intervjua Simona. Det kan jag ju inte missa.
Inte heller min deadline i morgon kväll.
Sexton sidor kan låta lite. Det är det inte om man fastnar ...

Ungefär så denna jobbhelg.
På tisdag när Nikki är lämnat, börjar jag förbereda nästa bok med att läsa.
Redan på torsdag får jag feedback på Nikki men har än så länge inga fler tajmings, så hur jag ska fördela mitt arbete i höst vet jag än så länge inte.
Jag vet bara att jag ska redigera en gång till (minst) OCH skriva ett nytt manus. Sedan vill jag skriva ett till.
Och så har jag en idé på något annat.
Vi får väl se hur mycket jag - och mitt förlag - pallar.

Tjohej.