Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


tisdag 2 augusti 2016

Andra augusti,

och jag har tagit mig en läsdag, minsann.
En ska läsas ut, en annan påbörjas.
Är strax klar med Annika Estassys nya: Alla dessa hemligheter.
Hon skriver otroligt bra, den goda Annika.
Köp och läs för tusan!

















Jag fortsätter svenskt sen, med Emmy Abrahamssons : Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske.



























Båda läser jag på min platta. Jag är förbjuden att ta hem mer i pappersformat innan läshögen är lägre. Jag har Anna Fredriksson, Petra Holst, Katarina Bivald och Suzanna Dilber som jag vill läsa efter Emmy.
Sen kommer Simona med sin nya, så jag har att göra ett tag känns det som.

Heja svenska kvinnliga författare!


4 kommentarer:

Simona sa...

Heja och hurra!

Annika Estassy Lovén sa...

Ja, heja!

Anonym sa...

Jag fick en känsla när jag såg bok och titel, på den första boken, att det var en fortsättning på "Sonjaböckerna".
Tror jag ska läsa den för den gav ett litet "skutt-i-magen-känsla" när jag såg den.
Jag har semester så jag ska försöka hitta den - annars är det ju snart höst.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; vad bra! :)