Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 30 augusti 2016

Change of plans

Jag redigerar Nikki ett varv till, vilket innebär att jag skjuter på bokstarten en vecka. När jag nu har fräscha inputs från Teresa (i mejlen idag) tänker jag att det är smart att gå på det direkt och skjuta på det andra.
Livet liksom.
Kommer emellan ibland.
Men är det av den här digniteten gör det inte ett dugg.

Jag börjar med redigeringen i morgon!