Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 5 augusti 2016

Tv 4 är verkligen besatta av deckare och thrillers.

Nu ska  tack och lov Simona vara med snart för annars är det verkligen superttrist för alla som inte uppskattar mord och annat elände.
Det är en rätt undanskuffad grupp läsare, de som vill läsa annan underhållning.
Jaja. Fyran kanske skärper sig och Svt kanske kanske lättar upp sin finkulturella rapportering.
I alla fall tycker jag att det skulle vara roligt.

Nu är sänggaveln tillbakaskickad och någon ny blir det inte. Jag är så nöjd med mina stora kuddar, de räcker så fint så.
Jag ska lägga mig bland dem nu, är så trött att jag på riktigt faktiskt ser i kors. (Fyra så i ett litet stycke. Jag orkar inte ändra.)


Bara kort: Heja DHL´s trevliga chaufförer.
Dagens kille ringde när han kom fram för en kvart sedan, och förstod inte den inte den konstiga informationen jag fått om att det kanske inte skulle gå,
Det gick som en dans.

Inga kommentarer: