Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 16 september 2016

BRIDGET JONES'S BABY Trailer # 2 (Comedy - 2016)







Som vanligt är huvudet nu fullt av idéer som jag först när jag skriver vidare vet om det blir något av. Det här veckoslutet ägnar jag åt mycket annat. Ikväll återträff, i morgon signering i Näsby Park och på söndag bio.

Allt detta kräver tid. Till och med söndagens bio är tidskrävande, även om jag hinner skriva lite före jag behöver köra dit.



Men lite är good enough. Att hålla kontakten med manuset är det viktiga.



Det kommer några veckor framöver när jag inte har något inbokat alls. Nästa punkt tror jag infaller först 24:e oktober för då ska jag till Bollnäs och biblioteket där.

Resten av aktuella bokSverige planerar just nu för  mässan i Göteborg,  och då blir det tystare än vanligt här hemma.

Superskönt, eftersom jag ju kan följa mina vänners framfart på sociala medier samtidigt som jag skriver på min nya bok. Perfekt kombo, ju.



Nu ska jag måla naglarna.


Inga kommentarer: