Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 28 september 2016

Haha. 30 tusen till på söndag är ett skämt.

Det hinner jag aldrig.
Men jag ska läsa klart i morgon bitti och sedan jobba på. Förhoppningsvis sover jag (Misse) bättre i natt. Träningen får stryka på foten i morgon men så måste det bli ibland.
Jag sov inget på eftermiddagen som jag hade tänkt, lägger mig bustidigt istället. Känns som en bra plan.

På Snapchat och twitter ser jag hur Jonathan jobbar till fyra halv fem och sedan är uppe vid elva igen. Det är alldeles för få timmar, och jag fattar inte hur han orkar.
I längden presterar man sämre, så är det ju vare sig man är ung eller inte.

Nu ska jag laga mat. Smörstekta vaxbönor primärt. Lite kyckling. Kall senapssås. Några små tomater. Kanske champinjoner.
Gud vad gott.

Vi hörs i morgon. Tjohej.



Inga kommentarer: