Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 27 oktober 2016

Summering efter en natt på ny kudde.

Det var skönt och avlastande, men känner av nacken idag också.

Jag småvaknade flera gånger eftersom jag är en prinsessa på ärten som reagerar på minsta lilla förändring i sovrummet, och det hade jag räknat med eftersom jag vet hur fånig och känslig jag är.
Men jag fortsätter väldigt gärna med den för i längden så kan det bli bra.

Idag jobbjobbjobb med ett kort avbrott för att handla.
Torsdag.
Än så länge en himla fin dag här hos mig.


Inga kommentarer: