Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 15 november 2016

Och DÄR gick jag på semester.

Sicken grej.
Jag älskar Sonja tre!
Nu har jag skickat det till Teresa och till min agent.

Hoppas, hoppas, hoppas att de känner som jag!

Nu ska jag äta lunch, kolla på något tv-aktigt och bara njuta av att det är en supermolnig dag och därför mörkt och mysig inomhus.
Mina stearinljus har fladdrat sedan sju i morse.

Hurra.
Fy fasiken vad bra jobbat av mig!



4 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Grattis Åsa!
Starkt jobbat. Önskar dig en trevlig semester.

Simona sa...

woop woop!

Viktoria Robarth-Kellgren sa...

Wiiiie! Jädra Duracell till att arbeta.

Åsa Hellberg sa...

Tack Elisabet!

Simoooona!!!

Viktoria; jag vet. Det är kul!!