Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 15 november 2016

Och DÄR gick jag på semester.

Sicken grej.
Jag älskar Sonja tre!
Nu har jag skickat det till Teresa och till min agent.

Hoppas, hoppas, hoppas att de känner som jag!

Nu ska jag äta lunch, kolla på något tv-aktigt och bara njuta av att det är en supermolnig dag och därför mörkt och mysig inomhus.
Mina stearinljus har fladdrat sedan sju i morse.

Hurra.
Fy fasiken vad bra jobbat av mig!



4 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Grattis Åsa!
Starkt jobbat. Önskar dig en trevlig semester.

Simona sa...

woop woop!

Unknown sa...

Wiiiie! Jädra Duracell till att arbeta.

Åsa Hellberg sa...

Tack Elisabet!

Simoooona!!!

Viktoria; jag vet. Det är kul!!