Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 3 november 2016

Och kvällen blev avbokad pga sjukdom,

vilket inte gjorde mig ett dugg såklart.
Nu är det ingen stress, tiddelipom.

Isället kan jag i lugn och ro gå tillbaka och ändra en grej, innan jag fortsätter mot 80-strecket som jag borde nå i helgen om allt går som det ska och inte jag också drar på mig några baciller.

Wohoo, som vi säger i förorten!


2 kommentarer:

Ezter sa...

Ibland är det bra när saker blir inställda!

Åsa Hellberg sa...

Ja, för min del gjorde det inget men det är ju tråkigt att min väninna blev sjuk såklart.