Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 21 januari 2017

Min core-ledare på Friskis

är så himla bra.
Hon pratar passet igenom och det finns inte en chans att kuta på ryggen (utom när man SKA göra det.) Hela tiden påminner hon oss om vår hållning och instruerar oss genom rörelserna.
Jag känner hur mycket bättre både rygg och axlar blir av den här träningen. Säkert magen också, men där är jag redan rätt stark (även om den putar för att jag äter mat ibland.)

Och så bokade jag en tid hos frissan. I morgon. Slingor.
Jag blev lite för mörk senast. Egentligen är det nog fint, men jag saknar det mer blonda.
I säkert ett år har jag gått hos samma tjej på söder, men nu provar jag mitt centrum igen. Det vore najs att ha någon så nära och som inte har en månads väntetid.
Förr hoppade jag in hos den som var ledig, men tänker att jag nog ändå vill hitta en frisör som jag kan återkomma till.
Vi får väl se hur det går i morgon.

Nu hänger tvätten på tork och jag ska flytta kapitel som är dagens arbetsuppgift.
Jag har sparat en annan kopia om det går åt helvete. Jag behöver få med kommentarerna från Teresa till det nya dokumenten och om det inte går måste jag börja printa.
Håll en tumme.
Nu kör jag!

Inga kommentarer: