Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


lördag 14 januari 2017

Min första veckas återgång till Friskis

är avklarad, och idag går jag på vecka 2 med ett corepass.
Just nu är tanken att fortsätta träna lördag, tisdag och torsdag och det kommer oftast att funka hoppas jag.

Det som återstår är att få lite rutin med mina sovtider och där måste jag helt klart blir strängare nu när jag börjar jobba mot ett mål som förlaget, och inte jag själv, har kommit med.
Men igår, i slutet av säsong två (och då hoppade jag över mycket som jag inte ville se igen) var det både spännande och fint och det gick inte att stänga av.
Så idag är jag trött (igen) men fattar i alla fall vad det beror på.

Tjingenling så länge!


Inga kommentarer: