Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


fredag 17 februari 2017

Härlig kväll!


Först blev jag bjuden på middag av Eva, bredvid mig i bild, och sedan sammanstrålade vi med Simona och Trude på Intiman.
Jag hade verkligen en jättetrevlig kväll!



Maria Wells var fantastisk. Här med  dragspel och bred värmländska, tillsammans med Pernilla Cowen och Robert Wells. 

Nu ska jag frukosta klart, sedan hämta Jonathan som alltid är lika mysigt.
Jag är galet trött, galet, men det är fredag och jag har tagit ledigt och piggnar nog snart till. Vi ska åka till Bålsta,  till farmors minneslund och tända ljus, och sedan kan jag sova resten av dagen om jag vill.
60 sidor lördag och söndag klarar jag.

Hoppas att ni får en fin helg!


1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Ha en fin helg nu!