Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 16 februari 2017

Don´t ask me why

men jag vaknade halv tre och sedan var det omöjligt att somna om.
Till sist gjorde jag väl ändå det men då hade det säkert gått ett par timmar.

Upp åtta i alla fall och nu ska jag börja jobba!


3 kommentarer:

Thea sa...

Läst ut Sonjas sista vilja på några dagar medan jag legat sjuk i förkylning. Tack! Du har verkligen förgyllt mina sjukdagar hemma. :) Faktiskt både skrattat och gråtit och karaktärerna är fantastiska, särskilt om man som jag också är en kämpande, stark ensamstående mamma.. Ser fram emot mer läsning.
Kärlek och tack till dig igen.

Thea sa...

Läst ut Sonjas sista vilja på några dagar medan jag legat sjuk i förkylning. Tack! Du har verkligen förgyllt mina sjukdagar hemma. :) Faktiskt både skrattat och gråtit och karaktärerna är fantastiska, särskilt om man som jag också är en kämpande, stark ensamstående mamma.. Ser fram emot mer läsning.
Kärlek och tack till dig igen.

Åsa Hellberg sa...

Tack snälla Thea, vad glad jag blir! Tredje boken kommer i höst.

Krya på dig,
kram Åsa