Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september-1 okt, Bokmässa, Göteborg
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
9,10,11 oktober, ej helt fastställt: Vimmerby, Västervik, Eksjö
16, 17, 18 oktober ej helt fastställt: Ystad, Höganäs Båstad.
21 oktober, Sala stadsbibliotek
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy
Ej fastställda datum: Tanumshede, Uddevalla, Lysekil.



lördag 18 mars 2017

Jag fattar inte varför, men det tar sån tiiiiiid.

Jag började ju halv sju i morse och har ändå inte lyckats redigera mer än tjugo sidor.

Nu ska jag i alla fall lägga mig en stund.
I fräscha, ickeluktande, lakan.
Det är risk för att jag inte orkar tio sidor till som jag hade hoppats på idag, men vi får se. Jag kanske blir superpigg om jag bara får sova en stund.

Tjingeling

Inga kommentarer: