Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 11 mars 2017

Tränad och klar.

Funderar på mitt manus, på tråden som behöver vässas ytterligare. Googlar, för att få tips.

Det här är min andra och sista redigering, i nästa vända går den till korr och i det skedet pratar vi bara om att ändra felstavningar, skiljetecken och sånt som mer kan ses som slarvfel.

Det är i den här omgången jag har möjlighet att förändra, sedan är det om inte kört så i alla fall snudd på. Dessutom ska min redaktör vidare till andra tjejer från förlaget och då är det ju toppen om hon slipper mig (mer än att läsa igenom manuset igen.)

Så:
Det är en delikat uppgift jag har framför mig och jag fortsätter den här dagen med funderingar på det så tar jag skrivtag i morgon.
Jag längtar!
Wohoo!


Inga kommentarer: