Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september-1 okt, Bokmässa, Göteborg
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
9,10,11 oktober, ej helt fastställt: Vimmerby, Västervik, Eksjö
16, 17, 18 oktober ej helt fastställt: Ystad, Höganäs Båstad.
21 oktober, Sala stadsbibliotek
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy
Ej fastställda datum: Tanumshede, Uddevalla, Lysekil.



söndag 7 maj 2017

Så här har jag suttit.

Men fotstöd från Ikea under bordet.
Det har verkligen funkat finfint!
Nu ska jag lägga mig och se en film. Vilken vet jag inte än.
Det franska valet verkar vara avgjort.
Le Pen förlorade. Det var viktigare än vem som vann, känns det som.
Men grattis Makron Macron. Jag tror att du blir grym!

Inga kommentarer: