Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 30 juni 2017

Jag hade glömt Nikki, i alla fall hur den berättades.

Och jag blev positivt överraskad.
Den är bearbetad redan, två gånger till och med (tror jag), men visst finns det grejer jag ska ändra men över lag är den relativt klar ändå och efter 30 sidor är jag såpass nöjd att jag åker till västkusten i några dagar utan att tänka på att jag absolut MÅSTE redigera under de dagarna.
Det måste jag inte eftersom min deadline är i mitten av september.

På västkusten är det sol, alltså åker jag till den och mamma i ett par dagar.
Vi hörs därifrån.
Vill ni se bilder gör ni det bäst här.


Inga kommentarer: