Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 24 oktober 2017

Idag:


  1. Redigera klart.
  2. Ta fram byrå, ett bord och tavlor som ska in i Fårdan. Det SKA gå att få in, måste gå!
  3. Packa i Ikeabag som kan tryckas in i bilen bland möblerna.
  4. Bada och kanske fixa naglar.
Busy dag, men det är ju ingen som jagar på mig och då brukar sådana dagar gå alldeles utmärkt om jag bara travar på efter mitt schema. Det var mycket värre när någon annan än jag själv hängde över axeln.

Ungefär så, denna gråa höstmorgon.
Wohoo.


Inga kommentarer: