Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 6 december 2017

Klockan är kvart över 4

Jag har varit vaken timma.
Somnade halv nio, så det kanske inte är så konstigt men är stuptrött så ska försöka somna om.
Här är fortfarande kaos men har grävt fram det viktigaste. Vågar inte ens tänka på hur det hade varit om jag inte hade småflyttat en del först.

Ville bara säga hej. Återkommer!

3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Hoppas du somnade om!

Simona sa...

Hej hej!

Anonym sa...

Det blir bra till slut - men oj vad det är tröttsam tills dess.
Lycka till!
Sanna