Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 15 januari 2015

Mannen i mitt liv

hänger på stan med annan kvinna.
Eftersom han fick betalt är det okej.
Jag är klar med korret, ska bara in med Nisses detaljer när han är klar.
I morgon börjar jag skriva på gloria igen. Tjohoooooo

Han gör sig verkligen lysande på bild, min Nisse.




9 kommentarer:

Ezter sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ezter sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ezter sa...

Han är lika fin som du är, så ni är fina ihop :) Han passar inte lika bra med damen på bilderna ;)

Ezter sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ezter sa...

Förlåt, men det blev tre likadana, därför jag raderade!

Åsa Hellberg sa...

Haha men det är värt att säga tre gånger! :)

Ezter sa...

Pinsamt nästa också blev dubbel...får se vad som händer nu!

Spader Madame sa...

Finfina bilder!

Åsa Hellberg sa...

Visst är de, Spader.