Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 28 april 2015

Vi invigde elgrill häromkvällen

I köket. Jag brukar grilla på balkongen men ville kolla hur mycket os det blev och resultatet: inget os alls.
Gott som tusan och därmed är sommaren inledd!

2 kommentarer:

Ezter sa...

Vi hade elgrill förr, det blev så gott :)

Åsa Hellberg sa...

Det blir jättegott, jag håller med! Vi grillade en T-bone, perfekt!