Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 26 mars 2016

Efter balkongen

och tvättstugan gick jag på en promenad i exakt 7,5 kilometer. Mina ben var inte alls förtjusta de sista 2, 5, men skam den som tar bussen - som vi i förorten säger.
Istället gick jag in i skogen där jag hittade blåsippor (tror jag att det är i alla fall).

Nu ska jag bädda med de rena lakanen och sedan åka till stan och träffa Nisse.
Glad påsk!




4 kommentarer:

Robert W sa...

Ser definitivt ut som blåsippor!
Hoppas du har en fin påsk.

Åsa Hellberg sa...

Visst gör det? Tack Robert, och tack detsamma!

Simona sa...

Glad påsk!
Hälsa Nisse!

Åsa Hellberg sa...

Tacktack!