Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 22 juni 2015

Igår fick blommorna på balkongen

i alla fall liiiite sol.
Hur det blir idag återstår att se. Jag är en halvtimma efter mitt schema, så jag hoppas kunna ta en promenad efter ett ungefär och då får vi väl se hur det ser ut.  Jag ska gå oavsett är planen för dagen.

Tjohej så länge. Nu är det jag och Gloria.

2 kommentarer:

Ezter sa...

Hoppas du kom igång!

Snäckskalsdalen. sa...

Här får ingenting sol, det bara regnar och regnar och nu precis, nu, började det åska också. Igen. Tjoho!