Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 28 juni 2015

MoM och Snäckan! NI har vunnit varsin bok.

I det här inlägget bad jag om hjälp med att välja låtar till P4:as Jukeboxen med Robert Wells, och två av era förslag kom med i programmet.
Bee Gees You win again och Eagles Hotel California (den enda som var 100% självklar.)
(Tror inte jag har missat någon.)

Maila mig era adresser, asahellberg100@gmail.com så skickar jag var sitt exemplar av Toscana tur och retur så fort de kommer (troligtvis i veckan.)

Här är låtlistan.

Jonathan Hellberg, Cozi Zuehlsdorff - The Girl



2 kommentarer:

Ezter sa...

Grattis till vinnarna!

Anonym sa...

Tack o hurra vad kul! Eagles står högt i kurs hos mig också.
Jag mejlar lite senare.

Tack igen! :-)

/MoM