Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 8 februari 2016

Heja Åsa, bra jobbat!

Klappar på alla axlar, och känslan just nu är att när jag har ätit lite (för det har jag glömt att göra idag och nu är jag vrålhungrig) så kan jag skriva lite till.
Wohoo.

Här hade jag tänkt att rekommendera en film för ikväll, alltså en som går på tv, men det finns inget att rekommendera.
En riktigt trist tv-måndag måste jag säga.

Nu ska jag äta.
Wohooo.




2 kommentarer:

Ezter sa...

Vad åt du för gott nu då?

Åsa Hellberg sa...

Falukorv och bacon, och sedan var jag mätt resten av dagen:)