Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg :
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00
30 september, Bokmässa, Göteborg:
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 15 juli 2017

Dags för en ledig dag.

Wohooo.
Jag har lite manusduttande kvar som jag hade tänkt att ta idag, but why när jag kan göra det i morgon (så himla wild!)
Det ska bli okej väder, alltså förflyttar jag mig ut någonstans.
Vart, får vi se. Det kan bli allt från balkong till båttur men skulle tro att jag landar på en strandremsa i närheten. Båt borde jag nog ha tänkt på tidigare.

Det var det denna braiga början på en lördag.

Ikväll ska jag lyssna på Susanne Reuter som i samtal med Richard Olsson (Svt 1, 20.00) pratar om att hon väljer bort kärleksrelationer. That´s my girl!

Kl 21.00 på trean börjar den här, som jag tycker är rolig främst för att Leslie Mann spelar huvudrollen. Hon är på riktigt jätterolig.



Inga kommentarer: